måndag 22 februari 2010

BVC

Klockan är snart halv 9 och här sitter jag och har vart vaken sen 7. Kevin bestämde sig för att stiga upp då, och då har man inte så mycket val än att följa med på noterna. :) Gav honom lite mat och hoppades innerligt på att han skulle somna om en stund till, men ikke.. Nu sitter han i babysittern och pratar för sig själv.
Jag själv, är trött som en gris och hade kunnat döda för lite sömn till..

Klockan 11.40 är det dags för ett besök på BVC. Ska bli spännande att se hur mycket han gått upp denna gången. Jag tippar på 300gram, om inte mer.. Han har allt gått och knubbat på sig lite extra de sista dagarna, gottegrisen. Haha! :) Men det återstår att se. Sofie ska följa med oss idag, Daniel har jobbat natten så han sover vid den tiden. Sen efter besöket ska vi ta en kaffe hos henne innan vi beger oss hem igen :) Tittade ut och insåg att jag inte kommer komma en meter med vagnen, så min fader får köra oss dit, sen får vi ta bärselen hem.. Men det ska nog gå bra :)

Dags att byta blöja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar