söndag 28 februari 2010

Hej underbara Söndag

Har faktiskt hunnit med en hel del nu på förmiddagen (eftermiddagen) trots att jag och Kevin sov till 11. Medans Kevin låg och pratade i sitt babygym hann jag både diska, plocka undan, damsuga och torka golven :) Toan ska också städas sen är allt rent och fint här igen :) eller nästan iaf, inte sovrummet ännu, men det ska Daniel ta!

Klockan 5 ska vi på lite "kalas".
Min bror fyllde 23 år igår :) Så innan dess ska båda jag och Kevin badas och bli fina :)
Föresten så va vi på Ekohallen igår en runda, köpte lite allt möjligt skit, som man alltid gör när man är där :S Förutom en "badstol" till Kevin, som man sätter i hans badbalja. Himla nimt om man ska bada honom själv :) Lite lättare att tvätta honom då.
Köpte också en jätte fin väggtext av trä som jag tänkte sätta upp över hans säng!
Så ja, man kan väl säga att jag blev nöjd iaf :)

Väggtext





Min trötta lilla prins

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar