tisdag 16 februari 2010

Långpromenad!

Kevin somnade inte förens runt halv 3 inatt piggelinen.. Jag va skit trött! Han låg klarvaken med stora ögon och världens flin emellanåt på läpparna i famnen på mig när jag försökte natta honom, så jag insåg ganska snabbt att det va lönlöst att försöka mer.
Halv 8 vaknade han sen och ville ha mat..sen somnade vi om igen och sov till 11 :) Skönt!

Idag ska faktiskt, tro det eller ej, jag och Hanna ta barnvagnarna och promenera hem till Sofie i Asarum på en kaffe! Lagom jobbigt, men förbannat skönt ska det bli att komma ut och röra på röven riktigt för en gångs skull :) Känner på mig att jag lär vara helt död på halva vägen!
Som tur väl är så är man inte rökare längre så lite bättre kondition hoppas jag allt jag har än innan. haha :)

Nej, dags att packa skötväskan och börja göra oss i ordning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar