torsdag 25 februari 2010

Stadsbesök

Blev en tur in till stan idag med Babbsan :)
Tog en fika på Café Bistro och spanade lite i affärer.
Skulle se om jag hittade nån fin tröja eller nåt att ha i morgon, men som vanligt fanns det ingenting.. Så jag får se om det finns nån tvätttid ledig imorgon förmiddag, annars får jag väl gå naken i värsta fall.

Hittade en del annat istället så gick hem tomhänt gjorde jag inte i vilket fall ;)
Blev bland annat lite smink,- den nya mascaran "VibraLash Mascara" från Isadora och det gamla vanliga pudret jag brukar köpa från MaxFactor. Flaskborstar, En laban body, ett par jätte söta baby jeans, Ett tummen babygym till Kevin och lite gott vin att ha till i morgon :) Super nöjd!

Här ligger min prins och spanar in sitt nya fina babygym :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar