fredag 19 februari 2010

Suck..

Ibland blir jag mer än trött på mig själv. Att man aldrig lär sig!
Min magkatarr har kommit tillbaka vilket gör att jag inte kan äta eller dricka det jag vill utan att det känns som att magsäcken fräts sönder :( Vilket innebär att jag bör avstå exempelvis kaffet. Men, det är lättare sagt än gjort faktiskt. Jag är en riktig kaffesurplare, och det finns inget godare än att ta en kopp kaffe till frukosten eller med goda vänner. Usch ja, vilka problem man har egentligen!
Så på måndag är det jag som ringer och beställer tid till läkaren för nya Omeprazol!

Dagen började iallafall med att vi vaknade vid halv 11 imorse. Hade mer än gärna velat sova en stund till men vår skatt ville inte detsamma. Så det va bara att kliva upp :) Tryckte ner lite frallor sen åkte jag och Kevin hem till Hanna på en kaffe innan vi skulle åka och handla. Köpte en annan sorts ersättning till lilleman, Sempers-Lemolac, som vi hoppas blir bättre för honom. Annars vet vi inte vad vi ska göra för att undlätta hans magbesvär. :/ Men håller tummarna stenhårt för att denna fungerar!

Nu är klockan snart 1 och jag ska alldeles strax krypa ner jämte mitt hjärta och sova. Imorgon är vi bjudna på middag hos Farmorn och Farfarn :)

Foto: Hanna Nilsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar