måndag 15 mars 2010

fläsket skall brännas..

Har faktiskt bestämt mig för att skaffa ett motiva kort. Eller jag ska prova 3 gånger först och se vad jag tycker, innan jag bestämmer mig helt.
Tanken va att jag skulle börja dansa :) Givetvis kommer jag nyttja kortet till annan sorts träning med, men just dans har jag velat göra så länge jag kan minnas men tråkigt nog har det inte funnits någonting här i Karlshamnsområdet :/
Dansen jag ska prova nästa Onsdag, och förhoppningsvis varje Onsdag framöver, är Afrikansk dans, vilket jag tror kommer bli super kul :D

1 kommentar:

  1. På Motiva City så är det enbart maskiner och fria vikter, alltså inga pass. Motiva Sportsclub är det som har passen också, man kan även skaffa ett "guldkort" och då har man tillgång till båda anläggningarna. Motiva City ligger inne i stan och Sportsclub ligger närmare Citygross.

    SvaraRadera