onsdag 3 mars 2010

Onsdag

Ännu en dag där det vart fullt upp :) Precis som jag vill ha det ;)
Dagen började halv 7 imorse, då va lilleman pigg och vaken, som vanligt numera :)
Steg upp och gav honom lite mat. Slängde mig i duschen och traskade sedan hem till Hanna på en frukostkaffe ute i det fina vädret :) Mickaela kom med upp och tog sig en kopp!
Klockan 2 va det dags att ta bussen till Asarum. Kevin hade sin två månaders kontroll och barnläkaren idag. Allt såg kanon ut och han växer på sig bra :) Han är hela 60 cm lång nu och väger 5530 gram (tror jag att det va) Stora killen :)
När allt va kollat och klart tog vi bussen hem till bästa Therese och Martin på fika, och det är där kvällen har spenderats till nu :) Underbart att bara va och sitta och prata med goda vänner!

Kevin han är helt slut efter dagen och sover så gott jämte mig nu :)
Jag själv ska ta nåt litet att äta nu och invänta min kärlek som kommer från jobbet om 2 timmar ungefär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar