lördag 10 april 2010

10 April 2010

Det va ett par dagar nu sen sist jag skrev, och det har ju faktiskt hänt en del också ;P

Va ju som sagt på kontroll med Kevin i torsdags. Han växer som han ska :)
Han väger nu 6520 gram och är 62 cm lång.. Han fick faktiskt även sin 3 månaders vaccination. Han va så duktig min lilla kille. Lite lissen blev han allt men det gick över så fort jag reste mig upp med honom.. Dock fick han feber på kvällen och hela natten, stackarn :/ Men han fick två stycken alvedon (givetvis vid två olika tillfällen) så på morgonen va han bättre :)

Igår, fredag, blev det vin med sofie och jenny! Väldigt trevligt och det va länge sen jag hade så kul :) Tog en tur till mingel men det va väl inte nåt speciellt, så tror vi hade haft roligare om vi stannat kvar hos jenny.. Men men :)

Idag är det lördag, och den ska spenderas med mina finaste. Jag ska iallafall ta mig en dusch nu sen får vi se vad dagen har att erbjuda! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar