fredag 2 april 2010

:)

Det slutade sen med att jag tog mig in till bästaste Jessica imorse vid 10 tiden.
En massa prat, frukost och kaffe blev det, och alltid lika trevligt.. Efter alla om och men! ♥

Sen en stund innan hon skulle åka och jobba stoppade jag ner Kevin i vagnen och gick hem till farfarn för att hälsa på :) Och där va även farmorn och mitt hjärta!
Drack några koppar kaffe till, sen avslutade vi med påsk-pizza ;P hehe

Efter att vi kom hem sen somnade vi Kevin (som va huuur trött som helst) för ikväll och har sen spenderat resten av kvällen bara åt varandra! Så underbart ♥
Nu ska vi dricka en varsin kopp te innan vi med kryper ner för ikväll.
Imorgon blir det en tidig dag för oss, då det står mycket på schemat :)
Sen på kvällen blir det lite vin för min del!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar