onsdag 21 april 2010

Godnatt

Alltså jag blir så trött på mig själv.. Tror ni inte jag glömde kameran eller? JO givetvis -.- Ibland kan man undra om jag föddes med huvet i röven!

I vilket fall så tänkte jag berätta lite om dagen. Kevin älskade att bada, han simmade (sprattlade) som tusan i vattnet med de små tassarna och han njöt som aldrig förr!
Underbart! Även jag och svärmor njöt av värmen i vattnet och jag tror vi låg där sålänge som en och en halv timme. Vi hade gärna legat i längre, men med tanke på att vi redan haft Kevin i vattnet en timme längre än vad som är rekomenderat så fick vi ge oss och gå upp!
När alla 3 va färdig duschade och påklädda tog vi bilen och styrde bort till börjes. Kikade lite på de olika avdelningarna och avslutade med räkmacka (givetvis), kaka och kaffe. :)

Väl hemma så tog det en timme eller två innan lilleman väl kom till ro och somnade, sen har kvällen som återstått bara spenderats med min kärlek ♥

Nehe, nu blir det bingen för min del, så man orkar med morgondagen

(Enda bilden som togs va med svärmors kamera och det är väl knappast nån kvalité på den, men man kan iallafall se vad den föreställer..)

2 kommentarer:

  1. gud va härligt! Så du har hittat dig en ny bada/fika-på-börjes-kompis du;) Roligt att ni haft de så bra idag!!!

    SvaraRadera
  2. Ja men va gött ni verkar ha haft det, till sist får man väl säga, efter allt strul med tom bensintank, bordglömda beninkorts-koder och "hemmaglömt" visa-kort, och kamera. Det får ni göra om....fast utan strul, och kanske på annat bad om Kaskad ska stängas.

    // "farfar`n"

    SvaraRadera