söndag 18 april 2010

Helgen

Helgen från torsdag- söndag har varit.. HEMSK! Mer än så behöver jag inte säga..
Dagen började tyvärr som kattskit, men avslutades till sist hemma hos Kevins farmor och farfar. Mat och tårta blev det där och en hel del koppar kaffe. Min mage mår som den förtjänar nu,- och det tackar vi min magkatarr för!

Imorgon kommer Therese och söta Nadja på fika :) Ska bli skönt att träffa henne och ha någon att prata av sig med.. På Tisdag är det bokat fika med Jenny och på onsdag åker jag, Kevin och hans farmor till kaskad och badar! Och det ser vi fram emot :)

Nu ska jag gå och göra mig iordning och krypa till kojs. Natten till idag har vart allt annat än bra. Kevin har knappt sovit ett dugg då jag lyckades klanta bort hans favvisnapp :S Han vägrar ju använda någon annan napp än den, så det fanns inte speciellt mycket att göra! Lyckligtvis hittade vi den idag, men då va han för tjurig för att somna om riktigt igen och har bara tagit powernaps sen dess! Envis som en get va det ja! Så jag hoppas på bättre sömn denna natten ;)

Btw, idag vände han sig ett helt varv,- från rygg-->mage-->rygg utan några problem :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar