torsdag 29 april 2010

Läkarbesök

Sådär, då va tungan klippt och han sa ingenting! :O Jag hade ont i magen under hela läkarbesöket och var beredd på världens skrik, men nej.. Ingenting! Däremot en stund senare verkade det som att det började svida en aning (inte lustigt, de klippte en halv cm utan bedövning :S) och då blev han lite grinig. :( Stackars plutt! Men gud så duktig han va! ♥

Nu är han hemma hos mormor och myser medans jag har pluggat/pluggar.. Har suttit med det snart 3 timmar och jag håller på att bli tokig! Det går inte alls som jag vill och jag har sån jävla lust att bara skicka böckerna åt helvete och skita i alltihop! Men nej! Jag måste! Jag ska ha klarat en fas innan jag slutar för idag! Det har jag lovat mig själv (även om jag ångrar det nu!) Så jag får räkna till tre och vackert börja om igen..!

1 kommentar:

  1. Kim.
    Ge dig inte nu, kämpa kämpa kämpa.... så lovar jag att hjälpa dig lite ekonomiskt med körlektionerna. Men då får du lova att ge järnet.

    // farfar.

    SvaraRadera