fredag 16 april 2010

Måste bara få gnälla av mig lite

Alltså, det är lustigt.. 3 månader har vi haft Kevin nu, och vem är det som fortfarande tror att man kan sova halva (eller hela) dagarna om inte min gubbe??
Klockan är nu 10 och han ligger fortfarande och sover. Jag har varit uppe sen klockan 6.. som varje morgon. HAN ligger alltid kvar och drar sig!
Jag har fått "sovmorgon" två morgnar sen Kevin föddes, och det är till 9! Sen kommer han in och lägger honom jämte mig! Kan man bli annat än irriterad?
Det är inte så att jag inte vill ha Kevin om morgnarna, men det hade ju vart skönt för mig att kunna få ligga kvar och slippa stiga upp när han vaknar vid 6-7 tiden NÅGONGÅNG, utan att behöva be om det?!

Detta är något som retar gallfeber på mig! Har jag inte rätt att bli irriterad eller överdriver jag? Jag tycker han med ska få känna på hur det är att gå trött dagarna igenom.. För det är så det är att ha småbarn!!

Aaaargh! Nu ska jag gå och försöka sparka upp honom ännu en gång.. Önska mig lycka till!

3 kommentarer:

  1. PRECIS EXAKT så har jag det med min "gubbe" haha. de va så sjukt när jag läste de för de va precis som du skrev av mina tankar=) Söt pojk du har=)

    SvaraRadera
  2. Bara på honom!

    SvaraRadera
  3. Ska ta-an i örat.....!!

    // JP.

    SvaraRadera