onsdag 28 april 2010

Plugg

Dagen blev rätt bra till slut ändå.. När tvätten va färdig vid strax efter 2 fick Kevin lite mat sen tog jag honom under armen och gick och la oss i min säng och myste lite. Vi båda somnade och vaknade 2 timmar senare.. Skönt :) Sen när klockan närmade sig halv 6 kom moder och hämtade oss och vi åkte hem till henne och åt middag. (Fan va lat jag är egentligen, hon bor på andra sidan ån.. :S ) Vi bestämde iallafall att efter läkarbesöket imorgon förmiddag ska hon passa Kevin ett par timmar så jag kan plugga lite teori. Jag måste verkligen sätta fart med körkortet så jag får det nån gång!! Varför är jag så in i helvetes lat?! Plugga är inte min starka sida, och det är det som gjort att jag sackat efter.. Men jag måste skärpa mig nu. Från och med imorgon ska jag verkligen satsa på att försöka få körkortet inom det närmsta! ( Och jaa, jag SKA försöka hålla det denna gången..)

Nu sover Kevin igen efter lite mat. Har ökat mängden ytterligare och nu somnar han riktigt mätt och belåten igen :) Jag ska ta och plocka iordning lite här, sen ska jag med krypa ner i bingen tänkte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar