tisdag 6 april 2010

Sooooova

Då va det ännu en ny dag med uunderbart väder :)
Lilleman somnade redan vid halv 9 igår kväll och har sovit heeeela natten, och ligger fortfarande och kuckilurar i sin säng :) Men han vaknar nog snart, han borde ju bli hungrig snart kan man ju tycka!
Men hur som haver så är jag nöjd och utvilad nu iallafall ;)

Vid halv 10 tiden sen tar jag och lillfis bussen in till stan och träffar Jessica och äter frallefrukost :) Kanske tar en och annan sväng på stan med i det fina vädret, men det återstår att se.

Va föresten inne istan en sväng själva igår jag och Kevin. Behövde handla lite nya droppar, blöjor och mat till honom. Dropparna och blöjorna va inga problem att få tag i, men maten! Jag va överallt i hela karlshamn, och inte någonstans fanns den sorten vi använder. Slut överallt! Hur dåligt är inte det då? Blev lite lätt (?) irriterad på personalen över att de inte beställer så det räcker tills nästa inköp, så jag hoppas de tänker till inför nästa gång de beställer varor!


Nehe, nu är klockan halv 8 och jag ska väl ta och göra mig lite iordning innan han vaknar därinne :)

.. Sover så gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar