lördag 22 maj 2010

Helgen

Vilket göttigt väder det varit nu ett par dagar.. Kan det va så att sommaren äntligen är påväg? :D Hääärligt är vad det är!
Jag och lillkillen har spenderat en massa dagar inne istan i det fina vädret nu veckan som varit. Fikat med Hanna och hennes lillan, Sara och hennes Neo m.m :)
Gått i affärer så det heter duga så kunde jag inte stan innan så kan jag det nu. :P
Införsaffade en snygg kepa till gossen och ett extra par jeans (en stlk större än de han har) som passar fint till de nya skorna :)



I lördags va vi en sväng på holje och kikade :) Träffade en del folk man inte träffat på länge :D
Köpte en och annan tröja till Kevin och även ett par tuffa solbrillor.
Så nu blir han en redig tyffing på rocken i sommar ;)

Kvällen spenderades med film och mys. :)
Gossen somnade tidigt efter mycket nya intryck på marknaden :)
Vi bytte till sittdelen nu för ett par dagar sen, så det är ju så spännande att sitta och titta på allt runt omkring :P Så han slocknade som en klubbad säl klockan 8!
Men det va skönt.. Då fick jag och gubben lite kvalitetstid ihop :) Det kan behövas ibland.



Idag är det söndag och det kanske även idag blir en runda på holje, om vädret tillåter :)
Men först vid 9 så tänkte jag våldgästa Hanna med frallefrukost ;) ..Om hon är hemma förstås.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund till medans gossen sover!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar