tisdag 11 maj 2010

Kvällen

Kvällen har varit bra :) Tog bussen med Sara och hennes Neo in till 11 maj och kikade lite, där inne mötte vi även upp Linn :) Gick ett par vändor, köpte lite chips och remmar och avslutade med en grillbaguett på cafét som ligger där.
Vid 8 tiden började jag känna mig sämre (oväntat?) så vi tog bussen hem.. Det räckte visserligen gott och väl med de 4 timmarna men det va ändå skönt att komma untanför lägenheten lite så jag hade gärna stannat en stund till och tittat..
Kom hem och har försökt nattat Kevin nu i en och en halv timme..(!!) Och övertrött som han var så gjorde han verkligen ALLT som stod i hans makt för att hålla sig vaken.. Han verkar fått för sig att sova kan man göra i graven minsann! Envisa unge! Men till sist somnade han och nu sitter jag här, helt slut och känner mig febrig.. :( Typiskt! Har tagit två Ipren så förhoppningsvis så blir det inte värre än så här, men med min vanliga otur så ligger jag säkerligen asdålig imorgon igen!

Nu vaknade Kevin.. IGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar