lördag 8 maj 2010

Lördag

Ja då satt man här själv igen.. Eller ja, gossen är hemma men han ligger och sover sin middagslur..
Kan ärligt erkänna att jag känner mig en aning ensam numera. Sitter själv hela veckorna och halva helgerna, om jag inte håller mig inne i stan förståss. Gubben ser jag knappt röken av..
Bjuda hem någon kan jag inte heller göra då gossen fortfarande smittar :(
Usch, idag känner jag att det är en sån riktig depp dag..


Färdig gnällt om det nu.. Natten har varit bra. Gossen sov hela natten precis som jag önskade.. Han vaknade en vända vid halv 6, fick lite mat, pussades lite sen somnade vi om till 9 :) Så nu är vi någolunda utvilade här hemma iallafall.. Även om man ligger ytterligare några timmar back sen veckan som varit. Men det känns i allafall som att det är på rätt väg nu :)
Dagen idag kommer spenderas hemma med kel och godis.. Kanske en och annan film också rullas, men det beror helt på vilket humör dvdn är på.. (Den fungerar bara när den själv vill).

Men först får det bli en kopp kaffe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar