lördag 1 maj 2010

Söndag

Godmorgon. Klockan börjar närma sig sju och jag ska strax ta och göra mig en kopp kaffe och en rostad macka. Lillfis sover och gubben sitter vid datorn.. Så jag ska bort och pussa ihjäl honom efter jag skivit färdigt det här!

Tänkte uppdatera lite från i helgen :)
I fredags va vi som jag skrev en sväng hemma hos min moder, fikade, babblade och hade det trevligt. När klockan började närma sig halv 8 begav vi oss in till snäckan för att kolla på brasan. (mamma hade sagt att det började 8 men när vi kom dit fick vi höra halv 9 :S) Så vi fick börja med att stå och vänta i 45 minuter. Strax efter att brasan tändes och då den brann som mest vaknade Kevin i vagnen, och det va ju tur så slapp jag väcka honom. :) Tog upp honom och gick fram en bit så han med kunde se och jädrar vad han tittade :D Ögonen va stora som pingisbollar och han såg ut som en fågelholk. Haha. Folket runt oss flinade när de fick syn på honom ;P Sötnos! :) Dock fick jag ingen bild på honom, så ni får nöja er med en på brasan.

Majbrasan 2010

Lördagen spenderade vi hemma hos Therese och hennes familj :) Där grillades det lamm, kyckling och nån sorts "köttrullar", som serverades med hemmagjord potatissallad, grönsallad och vitlöksbröd! Och det satt som smäckt!

Även här åkte kameran fram.. :)

Sömntuta i bilen påväg till mörrum

Chauffören

Gubbarna

Världens sötaste prinsesskyckling!

Bästa Therese, Bästa lillkillen och bebis i magen!

Grillmästarn och bebis!

Favoritpojkarna!

Nadjabus leker i sandlådan under tiden!

:)

Och lilleman leker i vagnen under tiden :)

Maat!

Och sist och minst..En styck bebis :)

Tack för en underbar kväll vännen! Det måste vi göra om snart igen :)

Nu får det bli lite frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar