tisdag 4 maj 2010

Trött

Usch, jag är helt slut. Sovit 4 timmar sammanalagt på 3 nätter.. Lillgossen är så totalt genom förskyld så han inte kan sova riktigt :( stackarn! Hoppas det går över snart!

Imorse gav han eller ja, rättare sagt vi gav upp vid halv 7, då sprängde redan mitt huvud som om det vore nån som skjutit mig. Alla dessa 10 minuters powernaps blir allt annat än bra i slutändan.. men vad finns det att göra åt saken..? Nåja, hoppas HOPPAS han kan somna ett par timmar idag så jag med kan lägga mig och sova..
Slut tjatat om det nu..

Igår va vi en sväng på ekohallen, där blev det som vanligt en massa onödit grejs som det brukar bli när man är där. Eller ja, två saker va nödvändiga, det va ett duschdraperi och en ny badrumsmatta.. men det va det ända.
När vi va hemkommna igen så kom Sofie en runda på kaffe :)
Satt och busade som sjutton med en övertrött bebis som skrattade på utav bara tusan när man sjöng för honom.. Sofie filmade även en lite snutt precis i början :)



Nu ska jag gå och sätta på en kopp kaffe så man piggnar till lite..

2 kommentarer: