onsdag 23 juni 2010

19-23 Juni

Helgen som var blev min i allafall ;) Lördagen blev som planerat spenderad hemma hos Carro för att fira Hannas 24års dag.. Kvällen måste vart väldigt lyckad då jag gick hem med nån annans ena sko.

Söndagen steg jag upp vid 11, gick hem till moder för att hämta hem Kevinski.
Stannade en stund, sen tog vi bilen och körde till Ronneby för att gå på loppmarknad. Det va ingenting att ha så vi va snabbt hemma igen.

På månadag förmiddagen sen tog vi, dvs Jag och Hanna och våra pojkar, bussen hem till Paula och hennes pojkar.
Där blev det kaffe, prat och skratt, kaffe, lek och bus med pojkarna och ytterligare en del kaffe. Mycket trevligt! :)

Igår va det tisdag och den spenerades först på körkolan, sen med Hanna och fina Maximiliam :) Det blev mat på Sisesta, shopping och en glass på torget i det fina vädret innan vi tog bussen hem, helt slut både jag och lillfis! :)

Idag är det Onsdag
hela dagen och det betyder körskolan mellan 13-15 även idag, sen kommer Therese och Nadja på fika!

Tänkte slänga upp lite bilder från dagarna som varit.

Måndag..







Tisdag..







Baksida





Nu får jag väl ta och plocka iordning lite här innan det är dags att åka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar