måndag 14 juni 2010

Helgen

Jahaa, då va helgen över igen. Och för en gångsskull har den vart heelt underbar!♥
Fredagen spenderades med finaste familjen i Kristianstad. Restaurang, shopping och mys till tusen!

Lördags morgonen kom Hanna och Leo :) Dom hade rabarberpaj med sig som vi fikade på, och när klockan började närma sig halv 3 så kom även Kevins farbror och hans tjej och hälsade på. Sen avslutades kvällen med en runda på rocken!

På söndagen blev gossen 5 månader. Så vi myste hela dagen fram till 4. Sen körde vi in till Farmorn och farfarn och hälsade på :)

Idag är det måndag och den har spenderats på körskolan hela eftermiddagen.. Hann även med en runda på stan och införskaffade mig ett par inlines att ha nu i sommar. Daniel har redan ett par, så vi sa att vi satsar på att köpa ett par till mig med, så vi kan åka ihop :) Så nu jävlar ska jag bli fit inför den riktiga sommaren 2010! ;)
Även hotell mellan den 3-4 juli är bokat nu.. En supersvit med Kingsize bed och annat lyx! Härligt! Man får väl unna sig nåt nån gång med ;)
Det ska bli helt underbart! Gubben ville stannat två nätter men jag tycker det är alldeles för länge utan Kevin.. Så då delar vi hellre upp det och kanske kör en natt till ett tag lite längre fram. :)

Nu sover gossen och jag ska ta och plocka undan lite här innan det är dags för bingen! Imorgon ska inlinesen invigas! Wish me luck!

Kristianstad!

En skötbädd

Sandaler

Ballerina

Sandaler

Haklapp

Hoppgunga

Inlines!

1 kommentar:

  1. Hoppsan hejsan... det där med Körskolan gillar jag.... också... :-) Kör hårt Kim !!

    // JP

    SvaraRadera