fredag 6 augusti 2010

7 augusti 2010

Usch, har verkligen sovit kasst de senaste nätterna.. Ena natten har man svettats som en gris, för att sedan när man tar av sig täcket frysa röven av sig? Andra natten har Daniel låtit som en ångvält och nu inatt har jag haft sjukt ont i ryggen och bara vridit och vänt på mig.. Och detta har ju givetvis resulterat till att jag gått runt som ett levande lik varje dag och knappt orkat med mig själv..
Och det gör ju absolut inte saken bättre att Kevin kommit in i nån sorts period nu där 'gap,-och skrik' är de bästa som finns! Nu är detta söta lite pratet "bla bla bla" inte sådär super sött längre utan det låter mest "BLA BLA BLA BLA(!!!!!!!!!)" och det känns som att hela huvet ska gå sönder när han lägger i de riktigt ljusa tonerna.

Hur som helst.. Igår kom mina damer från Ingelstad på kaffe besök. Super mysigt att sitta och snacka gamla minnen i lugn och ro tills en viss Engström vaknade och tog över hela samtalet med sitt snack, och skällde ut hela bunten efter noter.. Sofie fick sig ett par rediga avhyvlningar där ett par gånger! Hehe.. När de sedan kört hem fick han lite kläder på sig och vi åkte hem till min moster för att grilla.

Nu håller busungen på att riva stället så jag får skriva mer senare.. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar