lördag 30 oktober 2010

31 oktober 2010

Daniel tog natten så jag fick sova.. Det va verkligen välbehövt!
Idag vaknade han upp utan feber! Härligt!! Lite pipig dock, men det får han gärna vara sålänge han inte mår dåligt! :)♥ Slängde in alla hans nappar i frysen igår kväll så de skulle bli riktigt kalla snabbt.Och han älskade det! Det måste vart skönt att få nåt kallt mot tandköttet för han somnade om direkt när han fick den! :)

Föresten, jag har ju jagat den där jäkla skinnjackan från Hm i evigheter nu.
Har kollat både i Karlskrona, Växjö, Kristianstad, Karlshamn och internet, men de är verkligen slut överallt i min storlek.. (såklart)
Igårkväll/natt gick jag in på deras hemsida igen, för 4352gången den kvällen, för att se om den kaaanske möjligtvis hade råkat komma in igen, och det hade den! :D En jacka kvar i min stlk så den norpade jag åt mig illa kvickt! Det måste vart en som skickat tillbaka den så den blev inregistrerad igen, för de lägger ju sällan ut en och en.
I vilket fall så skulle den komma i början på November, så jag väntar mig en avi redan i början på nästa vecka! :) Hoppas det inte dröjer längre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar