fredag 15 oktober 2010

Knäckt

Finally! Dagen är slut! Jag dör av allt detta rännande hit och dit. Eller ja, faktum är att jag älskar att ha röven full, men ibland blir det alldeles för mycket. Även idag har det vart fullt upp från start. Dagen började med sovmorgon till halv 9 (!) Min son börjar bli generös med sovmornarna.. Men jag klagar absolut inte! Han får gärna fortsätta med det. Hur som helst.. När vi va pigga, ätna och glada begav vi oss til öppna förskolan. Tjoff sa det när vi kom dit, sen va Kevin borta.. Han älskar verkligen det stället.
När det stängde mellanlandade vi hemma hos Jenny och tog en snabb kopp te innan det va dags att sätta kurs mot Kallinge flygplats. Päronen skulle landa 13.45, och med tanke på att jag körde dit dom är det ju ganska vettigt att få hem dom med..

Väl hemma igen så åkte vi inom Hanna och drack en kopp kaffe. Kevin körde slut på sin sista energi med bästisen Leo innan vi åkte hem och han däckade som en klubbad anka så fort vi kom innanför dörren!

Nu är klockan halv 8. Maten är i magen och lilleman sover.. Så nu ska jag njuta av lugnet resten av kvällen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar