torsdag 28 oktober 2010

Men!?

Varför i hela världen tjurar folk ihop och gnäller över att jag suger på att höra av mig? Att jag aldrig ringer och frågar om vi ska ses? Men, om man inte hörts av på länge så varför i hela friden lyfter ni inte luren själva och slår en signal till mig? Allt hänger faktiskt inte på att jag ska göra det hela tiden utan det ska vara från båda håll!

De som visar mig intresse, visar jag intresse tillbaka! Så va det med det!

Imorse efter att Kevin vaknade så körde vi hem till Sofie på frallefrukost :)
När vi va färdigätna och redo körde vi in till stan en runda och gick. Vi tog en fika på christins och jag hittade en födelsedagspresent till lillan, som ska firas på lördag! :) Nu är vi hemma igen, och jag ska försöka få kevin att sova en stund innan det är dags för ett bad. Sen får man väl se om man kan hitta nåt att ha till middag..

2 kommentarer:

  1. ta till mig lite av de där med all rätt kanske

    SvaraRadera
  2. Detta inlägget va inte riktat mot någon spec. preson. Men det är en del som tjurat ihop, till andra, om att jag är kass på att höra av mig. Och det gör mig en aning irriterad då det faktiskt inte är någon som hör av sig till mig heller...

    SvaraRadera