måndag 11 oktober 2010

Sunny day!

Ännu en dag solen skiner! Idag måste jag ta mig i kragen och gå en runda. Förhoppningsvis hittar jag någon som vill gå med mig, det är ju alltid roligare att ha sällskap :)

Klockan 11 är det dags för ett besök på banken. Lånet för huset ska ske, sen är det vårt! :) Ser verkligen fram emot detta! Och det mysiga är, att vi flyttar ju in i början på Dec, och då kan man sätta upp julstöket nästan direkt! :D
Ljusstakar, tomtar, julgardiner, julstrumpor ovanför eldstaden, julgran. You name it! Jaa, nej det kan inte bli annat än bra!

Nu ska jag ta och sätta på lite kaffe innan det är dags att hoppa in i duschen.

1 kommentar:

  1. Ja du ser! För oss är Lova det enda namnet som känns rätt och hon har hetat det ända sedan vi fick reda på att det var en flicka, så jag antar att vi kommer hålla fast vid det även efter att hon kikat ut :)

    SvaraRadera