onsdag 13 oktober 2010

Trött!

Hade fullt upp hela dagen igår. Det slutade med att vi kastade in oss i bilen när Kevin vaknade för en andra gång på morgonen och körde till öppna förskolan i stan. Där mötte vi upp Maria och hennes Tilda och sen va det fullt ös på de små :)

När det va färdiglekt så åkte vi vidare hem till Sofie, där fikades det och lektes. Kevin va helt slut stackarn när vi kom därifrån, och hade nästan precis somnat i bilen när vi kom fram till bvc. I vilket fall så vägdes och mättes han och han fick mycket beröm för alla hans framsteg :) När vi va klara åkte vi vidare in till stan för att ta fikan med My, Jessica, Johanna, sara och lilla Neo. Men det blev en riktigt snabb sådan, då alla va tvungna att gå nästan direkt då vi kom in.. :S

Vi tog istället en runda på stan, sen åkte vi hem. :) Kevin somnade strax innan 7 och jag körde vidare hem till Linn för att träffa lite vänner.

Som ni ser har det vart fullt upp och jag däckade direkt när jag kom hem vid 10. Idag får vi se vad som händer. Gossen sover fortfarande så jag ska slänga mig på soffan och vila lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar