måndag 15 februari 2010

Måndag

Klockan är halv 1 och vi vaknade för en timme sen ungefär.
Kan vara skönt att sova lite längre ibland, gossen somnade ju trots allt inte förens sent inatt.
Har en del som ska göras i dag, mödravårdscentralen, försäkringskassan och familjerätten ska ringas, Tvättid ska bokas, gossen ska badas och jag ska badas. Kanske ska ta två flugor i en smäll och bada tillsammans kanske?
Therese kommer nämnligen och hämtar mig vid halv 6 ikväll.
Hade tänkt ut och äta en bit mat innan vi åker vidare till hennes kompis Lisa på Me&I party. :)
Som tur väl är så är min plånbok ganska så tom för tillfället, annars hade det nog blivit lite farligt har jag på känn.. haha ;)
Måste säg att även om jag älskar umgås med min lilla kille, ska det faktiskt vara skönt att vara lite barnledig ikväll och få lite egentid :)
Det är ju inte speciellt ofta man hinner med det i och med att min gubbe jobbar som han gör. (han jobbar skift) Jag är ju själv med Kevin hela veckorna förutom lördag söndag, så man får vara glad bara man har tid att gå och ta en dusch ;P haha!

Nej man få väl ta och sätta fart nu så man hinner med allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar