måndag 29 mars 2010

29 mars 2010

Herregud, det känns inte som att jag sovit på en vecka :S Hur kan jag vara såhär trött? Kevin sover ju hela nätterna men det känns ändå som om någon hällt ett kilo grus i vardera öga på mig varje morgon när man ska stiga upp..

Mormor (mamma) va bebissugen igår så hon lånade Kevin ett par timmar på eftermiddagen. Under tiden så gick jag och gubben ner till grannarna Johan och Sara och pratade lite och hämtade bilen. Kom fram till att vi skulle ut till golfbanan allihop och slå lite bollar och sen avsluta med Rockrestaurangen.. Sagt och gjort och det va hur trevligt som helst :)

Kevin ligger just nu och tar sin vardagliga powernap som han alltid gör vid den här tiden. Jag ska börja göra mig lite smått i ordning, packa skötväskan och lägga fram hans kläder under tiden. Sen vid 11 tar vi bussen in till stan och går en sväng med Sara och hennes Neo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar