lördag 27 mars 2010

Härligt

Massagen igår va uuuuunderbar! Känner mig riktigt mör i ryggen idag :)
Fick även en tid dit nästa onsdag igen pga av att jag har riktigt spända muskler och en del muskelknutor i ryggen som hon vill fortsätta att försöka få bort.
Hon tyckte även jag skulle låna en spikmatta att ligga på emellanåt och använda gå stavar när jag är ute och går, så jag får upp blodcirkulationen.

När ca en timme gått och vi va färdiga så körde gubben in mig till stan så jag kunde köpa lite nya kläder. Han hade Kevin hemma under tiden så jag fick lite kvalitetstid :) Mötte upp Mimmsan och Sofipropp,- gick ett par rundor på stan och hittade bland annat en kofta, tre bodys, strumpor och en dregelskarf till Kevin och den nya mascaran från Maxfactor till mig :)

Kvällen spenderades i soffan med de underbara med en massa kel och gos innan det va dags för att sova :)

Idag är det Lördag och jag ska nu ta lilleman under armen och bege mig ner i tvättstugan och boka tvätt tid innan vi går ner till konsum för att handla frallor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar