torsdag 25 mars 2010

Hej vår!

Gud vilken härlig vår-dag :D Det finns inget underbarare än att vakna vid 7 av att solen skiner och av att höra sitt barn ligga och prata och flina i sin säng, och när man sedan går upp för att plocka upp honom så ger han ifrån sig sitt största och finaste leende :)♥ Då är hela dagen räddad!

Therese skickade vid 8 tiden och va fika sugen. Det va även jag så jag gav Kevin lite mat och packade sedan ner honom i bilstolen och begav oss hem till henne :)
Där bjöds det på frallefrukost och kaffe, och det satt som smäckt!

Vid 2 tiden va det dags för min försenade efterkontroll hos barnmorskan.
Allt gick bra, och vi talade även om att min ryggrad ilar som sjutton efter att jag fick epiduralen på förlossningen, och jag fick en tid till läkaren den 13 April.

Igår föresten när jag satt och fikade med Hanna i stan ringde min gubbe och sa att han hade vart och beställt massage till mig imorgon klockan 13.00 :D Guud va skönt det ska bli, att bara få ligga och koppla av en timme och bara va ♥ Underbart!

1 kommentar:

  1. du har att nästa lite för bra du;) lyx liv med fika hela dagarna och massage;) skoja bara! Njut du imorgon av din välbehövda massage och ha att riktigt gott!!!!

    SvaraRadera