onsdag 31 mars 2010

Dagen

Jaajo, dagen blev väl inte så pjåkig..
Massagen va uuuunderbar som vanligt, och jag ska dit igen om 3 veckor :) Stunden efter det kunde vart bättre och även besöket på bvc. Fick börja med att vänta nästan en halvtimme efter att jag skulle vart där pga att någon jäkel knyckte min tid och smet före Òó
Väl inne tittade läkaren bara en snabbis i hans mun och sen va det inte mer med de.
Han sa att han skulle skicka en remiss till öron,-näsa,-hals och få en tid för ett besök dit, så de kunde bedömma läget och se hur "kritiskt" det är och när de tycker det är lagom att lägga en snitt!
Vadå, det är väl ändå jag som är föräldern alltså borde det väl ändå vara jag som bestämmer när de ska göra det?!
Jag vill göra det så snabbt som möjligt, när han är så liten som möjligt pga att då känner de inte av "smärta" på samma sätt som när de blir äldre!
hmm, ja.. vi får se vad de säger när vi är där! Jag tänker då inte ge mig i vartfall!

Efter besöket gick jag hem till moder och åt middag. Det är aldrig fel.. Blir allt för sällan man lagar riktig mat hemma numera.
Sen är det där kvällen har spenderats.

Nu är vi hemma igen och lilleman har gått och lagt sig för kvällen. :)
Jag ska snart med krypa ner i bingen hade jag tänkt, men först tänkte jag bläddra lite i en bok jag lånat av moder.. En självbiografi. Nämnligen,- "Äcklad"! Får se om den är nåt att ha :)

Lite bilder..

Goding :) 2 1/2 månader gammal



Charmtrollet :) 2 1/2 månader gammal



Nästan 2 månader gammal :)



Nykläckt :)

1 kommentar:

  1. Oj, vad är det som är "fel" Med lillen?
    Mvh Anna

    SvaraRadera