fredag 21 maj 2010

21 Maj

Usch, även denna natten har varit helt åt helvete. Jag förstår inte varför jag inte kan somna? Jag va så trött så ögonen tårades igår kväll, men ändå lyckas jag inte. :S
Ruggigt jobbigt..

Gårdagen spenderades med Sara och hennes Neo istället. :)
Jessica ringde en liten stund innan vi skulle åka på morgonen och va totalt genomförskyld, så jag vågade inte risekra att Kevin ska bli dålig igen så vi stannade hemma istället. :)

Gick ner till Sara, hjälpte henne städa huset inför dopet, passade barnen och hunden medans hon och hennes pappa körde lass, sen åkte jag med dom in till stan.
Där blev det fika i det fina vädret och även lite shopping.
Köpte fosacken jag pratade om, och beställde även efter en åkpåse som ska komma nästa vecka, en keps till Kevin och lite mat med oss hem :)

Idag blir det ännu en tur in till stan, fast med Hanna och lillan :)
Sen ikväll tar gubben och jag en promenad med vagnen ner till marieborg och kollar på fotboll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar