onsdag 19 maj 2010

Godmorgon

Gossen lät mig sova till halv 8 idag! Det tackar jag för! Var verkligen trött som en gris när han vaknade vid 6 och fick mat. Han brukar inte somna om där efter men idag verkade han lika trött som jag :) Skönt!

Idag står det frallefrukost hos bästa Jessica på schemat! :)
Även Maria skulle komma dit med hennes lilla tös!
Kanske en och annan vända på stan också.. Barnbidraget kommer idag, och gossen behöver en fotsack till vagnen. Måste även kika på vad en åkpåse ligger på.. Kan tänka mig de är rätt dyra :S Det är snart dags att börja använda sittdelen nämnligen.. Han nästintill vägrar ligga ner i vagnen numera, för han ser ju ingenting.. :/
Och då får jag ha honom sittandes upp i sufletten.. Så nej, sittdelen blir bättre för tittapan Engström!

Nu kommer gubben min hem :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar