onsdag 19 maj 2010

Bvc

Aah, va trött jag är! Kunde verkligen inte somna inatt, antingen så var det för kallt eller för varmt. Det finns inget värre än när det blir så.
Vid 6 tiden gav jag upp.. Satte mig lite vid datorn, myste med Kevin och framåt 9 tiden började jag blir exakt hur trött som helst.. Givet när Kevin va som piggast :S
Men jag la mig ändå i soffan och slumrade till.. När jag vaknade upp en liten stund senare och tittade ner i babygymmet så fanns det ingen bebis där :O Reste mig upp och ser honom ligga jämte soffan (Sådär en meter ifrån). Har hittat honom ett flertal gånger under bordet och nästan under tv bänken, så det känns som att man får börja hålla ett litet extra öga öppet numera :P

Vid 1 tiden tog vi bussen in till bvc för ny viktuppskattning och längd.
Han väger nu 7520gram och är 66cm lång! :)
Han växer så det knakar!

Efter kontrollen va vi på föräldrargrupp, sen tog vi bussen hem.
Nu matar pappan gossen och middagen står på spisen.. Jag ska passa på att hoppa in i duschen nu, innan det är klart :)

Pojkarna i mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar