måndag 24 maj 2010

Plugg

Tisdag idag då, vilket innebär plugg för min del.. Gossen ska vara hos mormor under tiden så jag kan plugga i lugn och ro. :)

Gårdagen spenderades hemma hos Sofie :) Även Babbe va där!
När klockan började närma sig 5 tog vi en sväng till den nya stomarknaden för att handla lite grillkäk, ringde min gubbe sen träffades vi alla hemma hos Daniel och Babbe för att grilla :) Mys!

Nu ska jag slänga mig lite framför tvn och vila lite, om Kevin kan hålla sig lugn.
Har nämnligen redan fått hämta honom 878755 gånger för att han varit och grejat på sladdarna bakom tvn.. Busunge!

2 kommentarer:

  1. :D Han kanske vill bli elektriker när han blir stor och övar på sladdarna....

    SvaraRadera
  2. haha jaa, vem vet! Vi kanske har en liten elektriker här ;P

    SvaraRadera