tisdag 1 juni 2010

Fullt upp

För en gångsskull känner mig mig som en människa igen. Har haft svårt för att sova de senaste nätterna.. ingen aning varför. Vilket har resulterat till att jag gått runt som ett lik. Men inatt sov jag som en stock och det va inte förens klockan va halv 8 som jag hörde en liten fis vakna i sitt rum. Lite sovmorgon såhär en Tisdag är aldrig fel! :)
Vid 9, och inte ens det, fick han lite mat och somnade igen efter det. Så då passade jag på att krypa ner jag med en stund, och vaknade inte förens nu kvart över 10. Härligt! Nu kanske man orkar med dagens bravader :)

Nu är det dags för gossen att få lite kläder, och gubben ska väckas. Klockan 11 beger vi oss för att handla hem ingredienserna till smörgås tårtan, sen vid 2 ska den bakas. Idag blir en fullspäckad dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar