torsdag 17 juni 2010

Sova

Så, då har gubben åkt till jobbet och jag ska alldeles strax gå och lägga mig.
Gossen somnade som en stock efter ett bad och lite mat, och jag hoppas att han inte vaknar inom de närmsta timmarna. Jag behöver verkligen få lite sammanhängande sömn i natt!

Imorgon förmiddag beger vi oss in till stan med Hanna och Leo. :) Måste köpa nya kläder till Kevin då han redan växt ur sina :S Han hade växt nästan 6 cm på 3 veckor nu när vi va på kontrollen i Onsdags! Och ska han fortsätta i den takten kommer han ruinera mig. :P Det är ju inte direkt så att kläderna blir billigare ju större han blir.. Nu är han hela 71.5 cm lång! :)

Efter det blir det fika hemma hos Paula och pojkarna :) Hoppas det blir fint väder, så man kan sitta ute på gräset med de små. Kevin älskar det! :)
Tänkte jag skulle ta med mig kameran och knäppa lite bilder med.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar