torsdag 17 juni 2010

Trött

Natten har inte vart kul.. Stackarn har vaknat ungefär en gång i kvarten, så det blev ingen sömn för varken gossen eller mamman. :/ Dagen har inte varit lätt heller, supervarmt väder, en övertrött sjuk bebis och en trött mamma är ingen bra kombination. Men det är bara att bita ihop.. Att det är ljust ute gör ju inte saken lättare heller när man försöker få honom att somna, så det har blivit powernaps hela dagen. Men nåt possitivt är iallafall att febern är borta.

När klockan närmade sig 1 packade jag ner han i vagnen och traskade ner till mormor. Kevin skulle va där ett par timmar medans jag skulle till körskolan o plugga.
Nu är klockan halv 6 och jag har nästan precis kommit hem. Ska slänga i mig lite mat sen promenera ner till mamma och hämta hem min skatt. :)♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar