onsdag 28 juli 2010

28 juli 2010

Körningen idag gick kanon. Hon hade ingenting att klaga på idag och jag fick en eloge för jag fått in stinget med backspeglarna! Har annars vart jävligt slarvig med det och eftersom jag sällan kör på själva körskolan längre utan näst intill enbart hemma har man dragit på sig sitt egna körsätt och därmed blir bekväm med det, och då glömmer jag helt enkelt bort alla "smågrejer" körskolan vill att man ska tänka på.. Men som sagt, idag gick det bra! Nu är både uppkörning och teoriprov bokat!

Idag vart det även 6 månaderskontroll och läkarbesök för lillgrabben.
Allt såg fint ut och han växer på bra.
Läkarn och distriksköterskan blev helt paffa när Kevin kom gåendes in i salen (givetvis med mina händer som stöd) och tyckte han va jätte duktig som redan lärt sig det. :) Lika paffa blev dom när han började krypa som ett skott raka vägen mot sängen, ställde sig upp och höll bara i sig lite lätt med ena handen. haha :) Även dem trodde inte det skulle dröja länge till innan han går..
Han har ju börjat släppa taget och ställa sig själv nu i några sekunder. :)

Ny viktuppskattning gjordes och även längd..

Han väger nu 9400 gram exakt och är 72.5 cm lång

... Vår lille kille börjar bli stor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar