måndag 9 augusti 2010

Hönsmorsan..

Bardomsvännen Sofie va Kevinsugen idag och ville låna Kevin ett par timmar. Så klockan ett kom hon, vi tog en kaffe sen klockan två begav dom sig hemåt.
Klockan är nu halv 5 och jag har hunnit med både det ena och det andra.. dvs ansiktsbokat, diskat, hönsat och bara varit lat..

Det känns lustigt att vara barnledig bara såhär. De andra gånger han varit ifrån mig har varit av en anledning.. som till exempel när jag har körskolan och han inte kan följa med. Men jag får väl lära mig att försöka slappna av och bara njuta av lugnet.. även att det inte är min starka sida! Rastlös som jag är..

1 kommentar:

  1. Sv:
    Ja jag har hört så mkt bra om de där vyssanlull tassarna, samma sak med en babysitter så man kan få städa/diska/laga mat/ta en dusch lite för sig själv medans bebisen sover sött och skönt.

    SvaraRadera