måndag 9 augusti 2010

Klockan är halv 12 och både sonen och gubben (Inget ovanligt) sover.. suck!
Gossen har iallafall vart vaken sen klockan 9 och slocknade inte fören för nån timme sen, men den andra har man knappt sett röken av.. och ännu mindre lär det bli med tanke på att han börjar jobba kl 2. SUCK (!!)

Sofie kommer och hämtar Kevin klockan 1.. Planen va att hon skulle ha honom några timmar så jag hade kunnat plugga i lugn och ro, men det slog mig nu när jag va i duschen att det blir lite svårt med tanke på att mina böcker ligger inne på körskolan (!) :S Typiskt.. Så frågan är nu vad man ska göra under tiden..

Det är ingen mening att åka in till körskolan för att sätta sig där och plugga, det finns inga datorer lediga och jag har ju inte bokat. Och jag sätter mig inte på bussen i 30min och betalar 30 spänn dit för att hämta böcker och samma tillbaka. Aldrig! Då får det va..

Nåja, det finns väl alltid nåt att göra.. om inte annat behövs tvätten plockas upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar