onsdag 9 mars 2011

Snorfabrik

Ytterligare ett break härifrån, men jag har haft huvet fullt av snor och likaså Kevin, vilket resulterade till ett besök hos farbror doktorn i Måndags morse. Har haft misstankar om att Kevin har förskylnings astma sen ett år tillbaka, och eftersom han fick krupp vid 3 månaders ålder så löper han stor risk att få just det, så kände jag att jag va tvungen att komma in efter två nätters bravader med andningssvårigheter för en kontroll. Sagt och gjort, och vi fick konstaterat att mina misstankar var korrekta.Han har astma, dock endast när han blir förskyld och tacka gudarna för det. Detta va någonting som skulle växa bort med tiden sa läkaren, men att det va olika från barn till barn hur fort detta skulle ske. Jag hoppas det försvinner fortare än fortast!

Nu är vi iallafall på bättringsvägen, båda två, och kvällen har spenderats hemma hos mormorn och morfarn. Kevin har färt runt som en illbatting efter att ha varit isolerad inomhus de senaste dagarna med en snorande och trist morsa, och vart helnöjd med att ha fått stå i centrum exakt hela kvällen! Vi va dock inte hemma fören klockan va strax innan 7 ikväll så det blev en "sen" nattning för hans del, och han slocknade innan han ens hann slå huvet i kudden.
Jag själv, ska zappa igenom alla kanaler en sista gång, sen får det bli kudden här med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar